lostinyouth

Movie night

Publicerad 2010-01-31 13:45:31 i Vardagligt

Igår kväll hade Hanna, Sandra, Fredrik, Victor o jag filmkväll hos Hanna :D Sandra o jag kom dit vid sju o då va de bara att invänta de andra ^^ När alla komit så gick vi ner o gjorde te haha, sen så satt vi o prata om massa roliga saker. Sen va de då dags att sätta på den första filmen, The fourth kind, ehm ja, en typ verklighets baserad skräckis lr va man ska säga. Kan säga att jag satt mest med kudden för ansiktet x) Den va inte äcklig bara otroligt obehaglig! Så när Hanna o jag smet ner för att gå på Toa satte jag mig hos hennes försäldrar o kolla lite på deras film de såg haha. Då bestämde Hanna o jag att vi inte ville se mer, jag mådde typ illa och ja. Så vi gick upp på Hannas rum o körde PetVille! HAHA sen efter en liten stund kom även Victor o joina oss.

Fast jag tyckte den va äcklig så va jag ändå tvungen att kika ut huvet genom dörren för att se va som hände hehe, när filmen väl va slut satt alla inne på Hannas rum o hade en liten nostalgi tripp i musik :)  Sen tog vi på ännu en film som jag inte vet va den hette typ Sci-Fi film :p Den va ganska störd men ändå bättre än den förra! Sen va de då dags att ta farväl o åka hem ^^  en mkt skojig kväll iaf :D <3

Och en liten applåd till Fredrik som bara skrämde mig 2 ggr!! :o Jag är mkt imponerad!

 haha en liten bild på en typ uggla som skulle va en alien förklara Elvira för mig eftersom jag inte va sådär jätte närvarande i filmen (A) Men den satt o typ glodde på folk xD okej, nu kan jag garva åt de men de va faktiskt läskigare i filmen x)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-01-31 23:14:41

sv: Hii micket bra kväll!! :D <3

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2010-02-01 15:30:20

måste ju våga se hela filmen :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela