lostinyouth

The City

Publicerad 2010-01-05 19:48:15 i Vardagligt

Idag har man varit i "stora staden" med mamma,pappa o Alicia :) Var på jakt efter en bra vinterjacka och vi gick då in på Stadium. Prova nåra stycken men kunde som vanligt inte bestämma mig -.- Jag gilla en vit jacka som va jätte skön men den kosta 1.500 ;S Tycker de är skit dyrt men om man vill ha en bra jacka är de ju dom man ska ha.. iaf så köpte jag en annan som va rätt Okej men inte som min kära vita x) Sen behövde jag också nya bättre vantar till Åre resan och jag hitta ett par tumvantar med fingervantar i typ haha och sen ett underställ fast bara tröjan. När de va inhandlat så gick vi till en restaurang där o åt tacos :D Mkt gott. Alicia o jag gick sen till Monki för jag hade spanat in en fin skjorta, och den åkte också in i min shoppingkasse ;D Är verkligen jätte nöjd med det jag köpt! Tråkigt bara att inte Hanna kunde följa med :(<3

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-01-06 01:50:36

AAh :D Men vad kul att du hitta lite. Du får visa mig! :)



Jaah synd att ja inte orkade :( Hoppas inte jag blir sjuk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela