lostinyouth

Bloggtorka var det här!

Publicerad 2010-07-02 21:23:30 i Vardagligt

Har nu haft lite bloggtorka, men har varit så fint väder plus att jag har varit så trött efter jobbet att jag inte har orkat/haft lust att skriva nåt :P Men tror inte ni har gått under för det. Jag orkar inte sammanfatta allt som jag har gjort men har solat, bränt mig, badat och jobbat.  Idag var det då sista dagen på jobbet och det var faktiskt ganska sorgligt ;/ Fast man under dagarna typ räknade timmarna tills man skulle få gå hem så trivdes man ändå där. Jag fick också 2 paket av fröknarna! Ett collage där de var småbilder på mig o barnen, ett litet häfte av bilder som barnen ritat och en Twisterpåse :D haha. Mkt snällt.
Sen när jag slutat så smsa Fredrik o sa att han ville åka båt ^^ Och jag snacka ihop mig med Hanna och iväg for vi. Det var en mkt mysig bårfärd som innehöll jordgubbar, skratt och ja, vatten :) Badade gjorde vi också, vilket var väldans trevligt. (:

Imorrn hoppas jag på en heldag på stranden! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela