lostinyouth

Picknick,118 800 och foton

Publicerad 2010-07-05 22:47:27 i Vardagligt

Idag har jag varit på picknick med Hanna o Fredrik :) Väldans trevligt var det. Fast det fanns tistlar där som bara ville skada mig :( Hehe, efter att vi suttit där ett par timmar bestämde vi oss att gå hemmåt. Fredrik följde dock inte med så Hanna o jag traska ensamma hem till henne ^^  Där lagade vi lite mat och såg på Tv, då jag plötsligt fick idén att jag ville smsa 118 800 xD Jag frågade dom vad min bästa vän heter och de svarade såhär:

-Om du inte vet vem som är din bästa vän, då har du nog ingen bästa vän. Om man har en bästa vän brukar man veta om det själv. Så du får helt enkelt ge dig ut på jakt efter en bästa vän, för det är ju rätt så roligt att ha en bästa vän. Så man har någon att dela alla dom där stunderna med. Lycka till med letandet efter den där perfekta vännen. Mvh 118 800

Dåligaste svaret lr vad? xD  Sen ville jag fråga nåt mer och jag frågade då hur snygg jag var på en skala från ett till tio och de svarade såhär:

-Du är en ganska grumlig 7:a. Du hade lätt kunnat vara en 9:a om du bara noppade dina ögonbryn lite då och då. Om du borstade tänderna och duschade mer än en gång i veckan så hade din snygghet ökat markant. Mvh 118 800.

HAHA! Jaa, jag får helt enkelt följa deras råd och duscha o borsta tänderna oftare asså! ;) haha

Sen hamnade vi framför datorn där vi kollade på en massa gamla bilder, usch säger jag bara! haha men det var riktigt roligt ^^

Och imorrn ska jag ÄNTLIGEN shoppa!!! Har inte shoppat ordentligt sen typ April! ;o Abstinens.. hehe självklart så hänger Uttern också på ;) Skriver mer imorrn!

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-07-11 02:16:01

HAHAHAH det va skojigt värre! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela