lostinyouth

Shopping!

Publicerad 2010-07-06 17:11:16 i Mode & Shopping

Idag var då Hanna o jag i den stora staden och shoppade ;) Riktigt trevligt och roligt hade vi. Skönt när det inte är så mkt folk! Och jag hittade iaf 2 saker ^^ (bilder kommer nedan) Är otrooligt nöjd :D  Längtar ihjäl mig tills jag får lönen! Kommer bli ganska farligt då känner jag haha.
Den första saken hittade jag på Gina, en collagetröja som jag velat ha jätte länge, trodde nästan de skulle va slut nu. Men icke ^^  Provade först en grön, men var ändå lite osäker på om jag skulle köpa den. Så bestämde mig att jag skulle prova en annan färg, röd. Och den passa perfekt :D 
Sen gick vi vidare till skopunkten för vi skulle prova klackskor xD och prova gjorde vi! Men hitta ingen som riktigt föll mig i smaken. Hittade då ett par fina sandaler som jag ville ha, provade också ett par röda converse som jag fastnade för. Men när jag såg priset på sandalerna så skulle det bli nästan 400 kr, fast det var erbjudande. Känns onödigt att betala så mkt. Så det blev sandalerna som fick följa mig hem ^^  Hehe och hela den här processen tog typ.. 1 timme kanske haha! Inte bra att det finns så mkt som man vill ha så Jossan får beslutsångest.
Efter lite mer springande i affärer så köpte vi glass :D Mkt gott! Sen åkte vi hem :)

Bilderna:
Collegetröja 249:-

Sandaler 299:-

Kommentarer

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2010-07-07 00:22:45

AVIS ..

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-07-11 02:16:52

SKOJIGT!! :D jag vill shoppa mer X)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela