lostinyouth

Fettodag

Publicerad 2010-06-05 18:49:19 i Vardagligt

Igår hade man då fettodag med Sandra o Hanna :) Sandra o jag har haft de en gång förrut så nu var det då dags att inviga Hanna i denna tradition haha x)
Det började med att efter skolan så drog jag o Sandra och handla inför kvällen, chips, dipp och dricka :) När vi kom hem så tog vi vår choklad som vi också köpte och gick ut och la oss i solen underbart! ;D
Sen var det då bara att vänta på Hanna och tillslut kom hon med pizzamix och kakor haha. Vi började göra iordning den och den blev väldigt god, det blev dock ganska mycket haha så ingen orka äta upp ^^ Under tiden vi åt kollade vi såklart på film och det var Transporter mkt bra film :)
Efter film och mat och lite chips så gick vi ut i lekparken och gunga och det blev mkt skratt och fjanterier :D
När de blev för kallt gick vi in och det blev dags för den andra filmen Final Call också mkt bra film. Sen blev Hanna tvungen att åka hem och hon lämnade oss i stor sorg :(<3 hehe
Sandra och jag fick då lust att se nån rolig film och vad passar då inte bättre än Björn Gustafssons film? HAHA fy va vi garva asså xD Våra hjärtan dog nog också lite där (A) hahaha
När den filmen var slut så såg vi på Hey Baberiba ^^ LR okej de va väl mest Sandra som såg, jag låg typ helt utslagen haha, försökte hålla mig vaken men ögonlocken var tunga som tegelstenar :)  Iaf, vid halv 4 gick lilla Vanillabear hem och jag kröp direkt ner i sängen och somna på stört ^^

En otroligt lyckad kväll och nästa gång då dricker vi bara Coca Cola lr va säger ni? ;D hahaha

    

1 vecka kvar!! <3

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-07-11 02:12:37

mkt kulig kväll!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela