lostinyouth

Kanonfesten

Publicerad 2010-06-06 15:03:05 i Vardagligt

Igår var då Hanna o jag på Kanonfesten nere på Centrum :D Hehe vi hade egentligen inte ens tänkt att gå, men på kvällen hade jag så himla tråkigt så jag ringde till Hanna, sen så fråga hon om vi skulle gå ner ett tag och självklart gick jag med på det ^^ Vi möttes och när vi var nere så möttes vi av stängsel..stängsel and guess what! ännu mer stängsel! hahah hade helt glömt bort att de kosta en massa för att komma in :( Så vi gick där utanför och jag började få lite damp för jag ville ju in! Var nära på att springa hem bara för att hämta pengar haha. Vi stod typ bakom scenen och jag fick då syn på Neverstore, mitt hjärta hoppade då till lite extra ;D Och då fick jag ännu mer damp för jag ville ju in o lyssna på dom!! Tillslut gav Hanna förslaget att vi skulle gå runt och se om vi kunde se nåt där, och jag är väldigt glad att jag gick med på det haha för när vi kom upp så hade de öppnat stängslet och de var bara att gå in! :D  Min kväll var räddad haha. 

Vi gick närmare och de började spela. Men fy vilket tråkigt folk de var! De stod ju seriöst bara där!! ;o Och jätte lite folk var det, ok inte jätte lite men jag trodde nästa det skulle va lika mkt folk som det var när Melody Club och de var här. Men men Hanna o jag stod iaf och hoppa loss ^^ Riktigt nice o bra var det! Bara det att öronen typ domna bort men de var lätt värt det! 

Sen var det dags för Finspångs Allstars där även min svenskalärare var med o spela ^^ Vi hann bara lyssna på nåra ltar innan de var dags att åka hem :) Men tycker de vart en mycket lyckad kväll och jag fick äntligen se Neverstore som jag var typ beroende av i högstadiet ^^ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela