lostinyouth

Måndag, snart helg

Publicerad 2010-03-01 20:29:41 i Vardagligt

Hehe, rubriken passar väl inte direkt in på vad jag ska skriva men de va de som ploppa upp i min hjärna så nu får de bli så ^^

Första skoldagen efter det underbara lovet då, hade faktiskt inte såå stora problem med att masa mig upp ur sängen som jag brukar ha :) I skolan var allt som vanligt, kändes inte ens som om man hade haft lov. Men jaja, nog pratat om det, efter skolan gick jag o Sophia upp till Nyhemsskolan eftersom vi skulle intervjua en speciallärare. Det var väl trevligt att vara tillbaka där igen, lr inte. När de var färdigt gick jag hem och åt lite mat ^^ Sen vid 4 ringde Fredrik och vi bestämde att vi skulle fikaa :D Så vi trotsade snöstormen o gick till P2. Väl där beställde vi ofc Kaffe Latte med smak, han tog jordgubb o jag tog banan. Min smaka inte ens banan.. :( Men Fredrik drack så glatt sin jordgubbslatte ^^
Vi satt där o pratade och hade trevligt när vi upptäckte att de kanske höll på o stänga så vi tog på oss och trotsade stormen o kylan ännu en gång. Vi gick genom den underbara lilla staden och sen skildes vi åt :) Mkt trevlig dag iaf må jag säga ^^

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-03-01 21:29:22

Låter som en underbar dag ;) Men du glömde ju den stora katastrofen på Den hårt traffikerade vägen ;D xD Hahaha. Stackars bussar ;)

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-03-02 01:49:47

ooh xD vad mysigt<3 :D

Postat av: sophia

Publicerad 2010-03-02 21:44:55

nyhemsskolan in my <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela