lostinyouth

Ha ha ha..

Publicerad 2010-05-24 18:44:57 i Vardagligt

Jahopp, har inte orkat skriva nåt i helgen eftersom jag har blivit förskyld o grejs så har inte riktigt av ork att görat :P  Men men idag så fick jag då reda på matte provet som jag fick göra om, and guess what! Jag klarade det inte x) Fast fick ändå mycket bättre poäng än förra gången. Så nu ska jag göra omprov på omprovet, haha skrattretade :P

Så jaa, känner mig liite stressad att hinna färdigt just nu 3 matteprov innan vi slutar. Men jag ska seriöst klarat!! Så nu åker boxarhandskarna på and I´m gonna bitchslapp it back to Hong Kong! ;) Right Sandra? haha
Nej nu måste jag plugga lite! pusspuss ^^

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-05-24 23:16:54

naawww stackars dig :( nu är det faktiskt riktigt synd om dig. Men du får kämpa på :/

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-05-25 13:11:44

Hahahaha you got it girl! Stackars mockabear.... Haha ska liva upp dig lite.. Tänk dig din vanillabear (JD,)dansa runt i ett rum fullt av ballonger, till låten 99 ballonger;D hahahahahahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela