lostinyouth

Haircut

Publicerad 2010-05-31 21:50:30 i Vardagligt

Idag så var det då den "stora" dagen :P Jag skulle klippa mig, kort. Hade sett fram emot det typ hela dan och sett framför mig en bild av hur det skulle se ut. Hanna och jag gick ner till frissan och så började arbetet. Hehe kan säga att ju längre tid som gick desto mer krasades min bild sönder som jag hade föreställt mig.. Jag var tillochmed nära till tårar ;o Men jag hann iaf ut innan det blev värre x) Seriöst jag har verkligen aldrig tjutit över att min hår har blivit misslyckat, visst besviken, men tjutit!? Var så himla besviken så det fanns inte..
När det värsta tårflödet var över stack Hanna o jag över till Sminkshopen där jag skulle köpa hårfärg, så med ett paket hårfärg rikare åkte vi hem till mig och började hårfärgningen medans vi tittade på Gran Tarino :) Ganska bra film även fast Clint Eastwood såg ut som Gollum ett par gånger xD

Nu är jag iaf rätt så nöjd med det hela, blir så mycket bättre när man får styla det själv, egentligen ville jag ha det ännu lite kortare men jag tänkt att då kommer det ännu mer fult ut så jag sa inget, hehe. Men aja det blev som sagt ganska bra i slutet iaf :P Även fast jag saknar mitt långa hår lite (A)


FÖRE:
strunta i mitt shit ugly face.

EFTER:
   
Okej inte för att ni kanske ser så mkt på den sista bilden, men, nu får det va så :P

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-05-31 21:53:10

Ahh va fint :D så different. coolt. och som sagt. du liknar nån kändis :P (Y)

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-06-01 10:24:53

Nej håret blev ju assbra! hoppas att du blev nöjd. Jag tycker att det blev skitsnyggt. :D Blir skönt till sommaren också :)



Jaah GOllum va läskig!! :S Men filmen va helt okej^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela