lostinyouth

Jag dog inte!!

Publicerad 2010-05-18 20:59:45 i Vardagligt

Nu är då konditionstestet avklarat vilket känns väldigt skönt! :D Hade förbättrat mig lite iaf, får man väl va nöjd med :p  Men jag började springa för tidigt innan mål så jag tog ut typ alla krafter, trodde jag skulle spy och var helt gråtfärdig när jag hade kommit i mål för jag hade så himla ont i benen o var så äckligt trött så det fanns inte..
Men men har varit en ganska rolig dag iaf :) Slappt som bare den ^^  Dock så har man blivit nerbrottad 2 ggr men de är sånt man får ta :p haha.

Har då också omprov i matte imorrn, får hoppas bara att hon har kommit ihåg att lämna provet hos Bosse.. hehe ajja, får la hoppas att det går bra iaf.


Tänkte lägga upp en bild, men ser helt muppad ut på alla så jag skiter i det -.-  Orkar heller inte ta nya, kankse nån dag.. i framtiden..

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-05-19 00:34:13

Bra Jobbat :D hoppas matten går bra :)

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-05-23 18:29:20

DUktig Jossan! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela