lostinyouth

Utspark

Publicerad 2010-05-31 22:55:47 i Vardagligt

Våran klass hade utspark idag för SPBF treorna också, glömde att säga det :) Men man fixar lekar och sen får de vinna typ medaljer ^^  Hade varit trevligare om det inte hade varit för en grej.. GISSA vad det handla om!?? Ballonger såklaaart! -.- Hatar ballonger! De ska utrotas från jordens yta! hehe, men jag är faktiskt inte den enda som hatar ballonger utan min kära Achmed är likadan som jag haha. Det fuskiga var att hon hade musik i öronen så hon hörde typ inget, men smart som jag är (A) så lånade jag Emmas IPod och drog på högsta volym och lyssnade haha, riktigt nice!
Det avslutdes tillsist med att vi sparkade treorna i rumpan ^^



Paint skills måste jag säga ;D haha

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-06-01 10:23:55

nejmen! Inte får man sparka folk i rumpan inte! :D

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2010-06-02 21:23:00

bara vi coola som är rädda för ballongerna :) <3

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-06-03 19:11:45

ballonger är okay så länge det är helium i dom ;) Haha. men mina paint skills är nog inte bättre. kan göra en fyrkant och fylla i den med färg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela