lostinyouth

We goes bananas!

Publicerad 2010-05-11 19:38:16 i Vardagligt

Idag på Natur och Friluftsliv skulle vi ut och laga mat, ibörjan verka det sjuuukt tråkigt men det blev tvärtom! haha kan vero på Jennifers, Jockes o mitt banankrig x) Det slutade med att jag hade håret fullt av bananmojs, Jennifer hade massa fläckar på sin tröja och Jocke hade en fin fin fläck på sin jacka efter jag "råkat" splätta bananen på han (A) haha men det var riktigt trevligt men maten var blä ;s
Sen satte vi oss på bryggan och hade det allämnt trevligt :) Jennifer o Elvira satt o skvätte vatten så tillslut hade alla flyttat till andra kanten av bryggan haha ;D <3   En liten fladdermus såg vi också! :o Trodde det var en fågelunge men icke haha Elvira o jag försökte locka den till oss men när den kom lite närmare blev vi rädda och sprang iväg haha!

Sen på idrotten skulle vi ut och springa, hatar att bara springa!! Men eftersom vi ska ha konditionstest nästa vecka så var det väl bra. Ja, har egentligen inte mycket att säga om det. Hoppas bara att jag kommer komma hela vägen fram utan att dö.. (Y)

    

Kommentarer

Postat av: Schnuffy

Publicerad 2010-05-11 21:40:30

HAHAHAH vad nice XD Jag hade också velat va md!! :( <333

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2010-05-12 06:34:07

myyysigt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela