lostinyouth

21/11

Publicerad 2010-11-21 12:12:16 i Vardagligt

Känner att jag har varit gaanska dålig på att blogga på sista tiden ^^ Men har haft rätt så fullt upp (jaa, det förvånar mig med!) så bloggen har inte hamnat först ;) Men kan berätta att i fredags var jag på Saco-mässa, innan hade jag ingen lust alls att åka men när vi väl var där så var det inte så farligt. Det var roligt att stoppa på sig en massa kataloger o grejs haha ;D Men har fortfarande ingen aning vad jag ska bli/vart jag ska gå osv. Jag funderar ju på att jobba i nån butik men jag har kollat igenom alla kataloger och ingen erbjuder det. 
Ajja, får väl kolla igenom alla igen. Tänker iaf flytta härifrån så fort som möjligt! Det är då ett som är säkert ^^ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela