lostinyouth

My Way

Publicerad 2010-11-23 18:52:33 i Vardagligt

Wiie nu funkar äntligen mitt Internet på min MacBook :D:D Hehe men vi behöver ju inte säga att det var för att jag hade satt SIM-kortet åt fel håll (A) hahah
Nämen annars så har man glömt väskan där man har massa papper som jag MÅSTE ha! Och sen en extra liten guldkant på det så ska skiten va färdig imorrn. Gaah! När kan min hjärna samspela med mig?! haha får skaffa en assistent med mig och hjälpa mig ;D de vore nåt det!
Men har nu inget mer att säga, ville bara klaga av mig lite, nu ska jag gå och förbereda mig inför utskällningen imorrn hahah
HAHAHA jag som aldrig har haft några sånna här coola effekter på som Cam tycker detta är extra roligt :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela