lostinyouth

28/10

Publicerad 2010-10-28 21:08:34 i Vardagligt

Idag har det faktiskt varit en bra dag ^^ Hade styrka och beep test idag på gympan, jag gjorde 130 sit-ups! :o UTAN att stanna! haha är faktiskt lite stolt över mig själv x') Beep testet gick la också bra hade förbättrat mig där också så det kändes skönt :)
Sen kom lilla Uttern hit och vi drack kaffe ;D Sen skulle vi kolla på datorn vad det kostade o bowla o sånt efersom vi fick den magnifika idén! Så fastnade vi där haha, vi fixade bl.a fräsiga kategorier till min blogg och jag är oerhört nöjd ;D Fräsigt är mitt nya ord förresten :D. Det var iaf mkt trevligt och mkt skoj :D Nuu, längtar jag bara jätte mkt till måndag!

Btw ska till Stockholm i helgen, ska bli så himla skönt att dra iväg härifrån!!! Men iaf, skriver ett tidsinställt inlägg ;D Måste ju prova liksom, hehe nej, nu ska jag se ett avsnitt av Cougar Town, älskart ^^

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-10-29 00:26:04

Oohhåååå :D Mycket fräsigt och nice vare! :)



Vaddå tidsinställt inlägg!!!!???? Har jag missat nåt? :o FInns det sånna FRÄSIGA saker?! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela