lostinyouth

Försöka går ju

Publicerad 2010-10-20 22:14:16 i Vardagligt

Okej, jag ska försöka bli bättre på att blogga iaf försöker jag intala mig själv det ^^ Men känns ganska träligt att bara skriva om saker som händer i mitt lilla liv, kanske ska försöka göra fler typ listor av nåt slag? Listor är seriöst bland de bästa som finns haha! Jag skulle kunna skriva saker jag ska ha med mig till Kroatien när jag åker på klassresa nästa år, de är ju as kul ju! haha x) Jag är en listoman! Jag har härmed kommit på ett nytt ord ;D Det finns hopp för mänskligheten trots allt (;
På tal om allt och inget så är jag oerhört sugen på att shoppa!!! Jag vill uppsöka en Second Hand, en bra sådan. Vill ha något som ingen annan har! Gillar inte att ha likadana kläder som tusentals andra :S Jag vill va one of a kind hahaha. Det känns dock som om man inte kan ha på sig vad man vill i den här hålan -.- Blö..

Nej mina små hattifnattar nu får detta inlägg va slut för denna gång ^^ Kom gärna med förslag om vad jag kan skriva om! Och säg inte att jag ska lägga ut mer bilder fööör det kommer inte hända hahah


Asså seriöst vad jag saknar denna Midsommar! När vi drog till Cissi i Örebro och hade så himla kuul! Good Memories. Hon är himla saknad den flickan <3

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-10-21 23:06:22

oooh mer listor! :D MER BILDER! mer.. shopping.. saker du vill ha på dig. Inspiration.. xD en massa =)



saknar också det! :)

Postat av: cissi

Publicerad 2010-10-25 15:04:33

åååh! vad fin du är, ni har alltså inte glömt bort mig <3

jag tänker på dig och er varje dag och saknar er jätte sjukt mkt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela