lostinyouth

Hej mitt vinterland!

Publicerad 2010-10-22 15:13:50 i Vardagligt

Vilken underbar julkänsla jag fick imorse och upptäckte en värld av snö ;D Nu vill jag bara ha juul!! Mysigaste.

Haha måste ba berätta det roligaste idag! Jocke, Jennifer o jag ska intervjua en från Socialtjänsten och Jennifer skulle då ringa för att boka en tid:
Jennifer:Ja hej Jennifer här! Vi är en klass lr 3 stycken som skulle vilja inertvjua er.  
Efter en liten stund blir Jennifer kopplad till Soc eftersom vi bara hade kommit till kundtjänsten vilket Jennifer inte fatta.
Jennifer:HALLÅ!!? Vart tog du vägen!??
Jocke o jag höll på o dö av garv medans vi försökte förklara att hon blev kopplad vidare hahah! Hon kom dock inte fram så hon ringde till kundtjänsten igen.
Jennifer:Ja hej! Det är jag igen!

HAHAHAHAHA!! Det var mkt roligare än vad det låter haha (; Hon är för söt Jennifer ^^

Slänger in en låt på det också,


                                 Bruno Mars-Just the way you are

Kommentarer

Postat av: sanni

Publicerad 2010-10-23 00:01:00

kissafe nästan på mig när jag läste det här, så mycket skrattade jag, fast jag va rätt kissnödig redan innan. men jag kan verkligen se det framför mig, hur hon sitter där och pratar med en masikn så att säga :'D

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-10-26 11:18:20

Haha jennifer då :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela