lostinyouth

Studiedag

Publicerad 2010-10-07 18:17:04 i Vardagligt

Jaa, då var den efterlängtade studiedagen här, och vad lyckas jag bli? Jo sjuk! -.- Känns väldigt underbart. Ajja, är väl säkert tillräckligt pigg imorrn så jag kan pallra mig iväg till skolan (jeey..). Sitter och skriver God Jul och Gott Nytt År på ett papper om och om igen, förstår egentligen inte riktigt varför, träning kankse? hehe tror min förskylning har satt sig i huvet asså. Iaf om man ska förklara mitt beteende igår, fråga Hanna, orka inte ens med mig själv haha.
Men jag har faktiskt kommit på en bra sak när man är sjuk! Man äter mindre!! haha jag borde göra mig sjuk oftare asså ^^ 
Nu ska jag inte tråka ut er, så jag avslutar det här innan jag skriver 100 mer ointressanta saker :) En bild kan ni väl få iaf.



bjuder på en gammal bild :p

Kommentarer

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2010-10-07 18:49:33

stå ute och tigga pengar imorgon vet du :( hahahah <3

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-10-11 23:49:39

hihi blev en fin fin dag jue! =D



ÄTER MINDRE!? HARKEL HOST HAAARKEL xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela