lostinyouth

18/9-20/9

Publicerad 2010-09-20 23:12:12 i Vardagligt

I lördags åkte jag, Hanna, Alicia in till stan med mammi o pappi. Jag har gjort värsta listan o grejs på saker jag skulle köpa haha men ju längre vi kom, desto besviknare blev jag. Ínget fanns ju! Tillslut så slog vi oss ner på MCDonalds och åt x) Jag prövade för en gångs skulle något nytt, CBO, den på reklamen ni vet ;) Men fy va besviken jag blev! Det var ju bara kyckling, sås och sallad :S Inget att hurra för precis..
När vi var mätta och belåtna så hade vi ändå några affärer kvar som vi gick in i, den sista affären var Monki och jag sprang runt där som en galning för att hitta nåt som jag ville ha, efter en liten stund då jag säkert såg ut som en galning så hittade jag en T-shirt och sen hittade Alicia jackan som jag ville ha. Trodde nästan jag skulle svimma. Hahah! Och en efter en hittade jag allt på Monki! :D Och jag gick ut som en mkt lycklig Jossan och 930kr fattigare... men jag tyckte jag var värd det ^^

På söndagen sen var det den stora dagen! Nämligen röstningsdagen, kändes nästan lite högtidligt att gå där hahah. Det var inte heller så svårt som jag trodde ^^ Efter röstningen cyklade jag till Sandra där vi såg på Vampire Suck x) Den var väl helt ok! Rolig bitvis och en del saker var riktigt klockrena! haha efter det så var vi fortfarande sugna på att kolla på film så vi satte på Undercover Brother hahah! Och sen cykla jag hem :) Kollade lite på Valvakan och jag tänker inte gör anåt långt uttalande här men: HUR SJUTTON KUNDE SD KOMMA MED I RIKSDAGEN!!!!!!???? >_<  Folk tänker tydligen med andra saker än huvudet nuförtiden -.-

Idag var jag och handla till mitt party party på lördag ^^ Hittade mkt bra saker :D Så nu vill jag bara göra iordning! Tror de kommer bli mkr bra :)

Ni som väntar på att jag ska lägga in bilder på det jag köpt, ja ni kommer få vänta haha, om ni vill se så är det bara att kolla på Geeeee miiiig inlägget, de saker längst ner som sitter ihop köpte jag ;)

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-09-21 21:21:20

Låter som en bra helg ;) och bra att du röstade :D

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-22 23:56:23

ooh de va skojigt att shoppa med dig ;D men nästa gång blire GOD mcdonalds mat! =D=D=D=D

Jo deu var HELT KLART värd kläderna<3<3<3<3<3<3<3<3



jag vill med se Vampire Suck!!!!! :D



håller med.. vi ska nog inte säga högt vad folk tänker med nuförtiden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela