lostinyouth

6/9

Publicerad 2010-09-06 18:59:12 i Min musik

Oj, hög uppdatering på bloggen må jag säga! Har varit ganska dålig på det men har helt enkelt inte haft lust. Känns bra när man tröttnar på sen egna blogg (Y). Ajja, har ju hänt lite sen jag skrev iaf, fyllt 18, börjat skolan, varit på bröllop och serverat. Det var faktiskt rätt så roligt att servera, roligare än jag trodde de skulle bli iaf, men trött blev man! Och som tack för att vi servera fick vi presenkort på Bio för 200 kr, vilket var jätte snällt :)
Och nu har man ju blivit sugen på att gifta sig! HAHA Hanna och Sandra ska iaf sjunga Michael Jackson medley :D Och sen ska Hanna sjunga Utan dina andetag. Känns som om jag kopierar deras bröllop nu hehe, men den va så himla fin! Och jag fattar inte hur jag kunnat missa den :o  Nu är de bara att hitta en som kan tänka sig att gifta sig haha.

Här är iaf den fina låten:


Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor. Jag kan inte ens stå när du inte ser på och färglös som en tår blir jag. Utan dina andetag.

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-09-06 23:58:40

ooh Jossan du hittar honom snart<3 :) jag lovar



jovisst ska vi sjunga! Kommer bli världens vackraste bröllop för min älsklig<333333333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela