lostinyouth

Let´s go!

Publicerad 2010-09-30 19:25:11 i Vardagligt

Imorrn smäller det ^^ Skolfest för hela slanten! Hoppas det kommer snygga ettor dit HAHA! Neee, så jag säger ^^ Men ser iaf så fram emot det asså :D Har ju redan börjat tagga haha.

Har färgat håret btw :) Röött! Riktig röd denna gång inte brun-röd ^^  Vart mycket nöjd så denna färg ska jag hålla mig fast vid. Kanske kan slänga in en bild imorrn lr nåt, just nu ser jag inte klok ut i håret så.


Här är iaf paketet x) Mitt hår ser inte riktigt ut så utan mer naturligt typ haha svårt att förklara.


Kan väl slänga in en låt iaf

Bumpy Ride - Mohombi

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-10-01 22:27:54

you are a smoking hot redhair now :D <3 :D:D:D ashet!

Postat av: sanni

Publicerad 2010-10-03 13:13:55

redheads har roligast :'D Alltså Jossan, jag tror vi får ta P2 rätt snart va? Jag har saker att berätta ;)

Postat av: nadia

Publicerad 2010-10-04 21:43:35

Jag har samma färg, har använt den sen den kom :) Jag är sjukt nöjd med den. men jag är inte ute efter ett naturligt resultat, jag vill ha det riktigt rött!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela