lostinyouth

20/8-2011

Publicerad 2011-08-20 16:59:39 i Vardagligt

Idag har jag varit otroligt duktig! haha rensade ut kläder både från byrån och från garderoben och ooj vad mkt skit jag hade! Känns som att jag knappt har några kläder kvar ;) Men det behövdes. Jag har en rätt så stor hög så om det är nån som vill komma förbi och rota lite så går det finfint :)Man vet inte hur mkt kläder man har förens man lägger alltihop i en hög..haha

Annars så fyller jag år imorrn, 19, känns lite läskigt haha, but to be honest så längtar jag lite. Typ som när man var liten och man kunde bara inte vänta tills dagen efter!! Lite så känns det ^^ haha har än så länge inte haft nån större ålderskris, det kommer väl i nästa tal..hehe
Och imorrn flyttar Sanni, usch vad jag kommer sakna henne! Vem ska jag nu sitta med inne på P2 och dricka latte med och prata om skojiga saker (killar) med? haha Men hoppas du får det super bra därborta i Värmland! :)

Kommentarer

Postat av: you know whooooo

Publicerad 2011-08-21 14:50:14

hahaha rotar gärna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela