lostinyouth

6/8

Publicerad 2011-08-06 18:42:59 i Vardagligt

Idag har jag inte gjorde ett endaste dugg haha dock skönt med sånna dagar också ^^  Just nu visas Tristan och Isolde och jag dregglar värre än en bulldog haha! Förstår inte hur man kan vara så himla snygg!! (James Franco)
Igår kväll var man iaf hos Hanna och firade henne, vi grillade och snackade lite. Dock vare nära att man inte fick i sig maten tack vare en som börjar på F och slutar på redrik x) Efter några timmar så gick vi in och såg på film, ja, filmen var bra men det var nära att maten skulle komma upp igen haha. Det var iaf en typ självbiografi, dock kommer jag inte ihåg vad den heter hehe.
Nej, nu ska jag göra nåt med mitt liv ;)
Peeace Oooooouut!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-08-08 15:43:53

Ökenblomma heter den ;)



mysig fredag! tack för presenten!^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela