lostinyouth

It´s Tshirt time

Publicerad 2011-08-02 13:19:05 i Vardagligt

Igår spenderades kvällen med Sanni :D Hon kom hit på kvällen och vi bestämde oss för att ta en promenad, vilket blev runt Östermalm och tillbaka, duktiga var vi :) På vägen snackade vi om killar (ofc), jobb och Ullrar hahaha. Hälsade också på elvira vilket var mkt trevligt ;) När vi var hemma igen slog vi oss ner vid TVn där det visades Smekmånaden men eftersom det sklle bli nyheter och vi inte ville se det så satte vi på en film istället, Seven Pounds. Så bra film! Och efter det åkte hon hem, en perfekt kväll helt enkelt ;D
Och jag har nog bestämt mig för att färga blondt! Får använda den färgen jag redan köpt som backup om det skulle se helt sjukt ut. Så Sanni vill du fortfarande agera frisör? haha

Kommentarer

Postat av: Sanni

Publicerad 2011-08-02 13:34:08

Jag självklart ska jag leka frisör åt dig! :D

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2011-08-02 18:45:36

hallå där.. jag dåååee!? ;) jag va också med sen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela