lostinyouth

Sammanfattning av sommaren 2011

Publicerad 2011-08-23 19:43:38 i Veckans lista

Del 1
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? - Det har jag nog ;)
Vilka länder besökte du? - Inga :(
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? - Hehehe
Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? - Oj, håller inte direkt reda på datum haha
Största misstaget? - Hmm..don't know
Har du varit sjuk eller skadat dig? - Noope
Bästa köpet? - Min uggle-tröja!
Sommarens väder? - Sämst i början men det blev bättre :)
Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Mycket ;)
Sommarens låt? - Svårt, men säger Danza Kudoro
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? - Tror nog jag var gladare ;)

Del 2
Vad önskar du att du gjort mer? - Mkt ;)
Vad önskar du att du gjort mindre? -  Nada!
Hur tillbringade du midsommarafton? -  No ideeea haha
Sommarens favoritprogram på tv? - Hmm, säger That 70's show haha gick på min Tv iaf ^^
Böcker du läst den här sommaren? - Twilight-böckerna ;)
Största musikaliska upptäckten denna sommar? - Agnes Obel

Något du önskade och fick? - Ny mobil :)
Något du önskade dig men inte fick? - Kan man la säga ;)
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern? - Kära nån..typ slappade? haha

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? - Mindre mygg, mer utekvällar :)
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011? - Min egen höhö
Sommarens hetaste? - Skånekillarna! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela