lostinyouth

Nyårslista

Publicerad 2011-12-31 13:05:11 i Veckans lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jobbade "på riktigt", tagit studenten, och säkert en massa mer

Har du några nyårslöften?
Jag ska försöka att träna regelbundet, säga JA mer och ja, det är det jag kommer på nu ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Naaaj

 Vilka länder besökte du?
Italien

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit hahah

Bästa minnet från 2011?
Oj! Svårt.. får nog säga fler faktiskt, Åre resan, alla sena filmkvällar, promenader, fikastunder, Vanillas och min dans haha och all dans överhuvudtaget. (;

 
Bästa köpet?
Hmm, kanske min MacBook? :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Klädeeer

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jadå, massor!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare


Favoritprogram på TV?

Alla bra serier som har gått/går


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Kärleek (;

 Vad ser du mest framemot med år 2012?
Jag vet faktiskt inte, vet ju inte vad som kommer att hända så ser bara fram emot ett nytt år (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela