lostinyouth

Lista

Publicerad 2011-02-28 17:49:43 i Veckans lista

Här kommer då måndags listan ;)
5 saker du kanske inte visste om mig. Inte i ordning (;
5. Jag älskar att bara sitta och glo haha typ efter jag ätit frukost tycker jag det är as skönt att bara sitta och titta x)
4. Jag stör mig på när folk börjar lyssna på samma musik som jag, vet inte varför men det är vissa som man inte vill ska lyssna på den musik jag lyssnar på ;) haha knas.
3. Jag tycker heller inte om att köpa samma kläder som andra, haha så om jag ser att en kompis har köpt ett klädesplagg så köper jag inte samma för att det känns som om man härmas :)
2. Om jag skulle få en utmaning att vara tyst i en hel dag så tror jag inte att det skulle va så svårt för mig, jag är en ganska tystlåten person ^^ Förutom ibland haha,
1. Jag är bäst på att skjuta upp saker! Sen sitter jag på kvällen innan och har typ ångest över att jag inte gjorde det tidigare (; haha tycker kanske att vänner är liiite mer viktigare än skolan x) (chockerande jag vet)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-02-28 18:44:49

visste det dära ;D hihihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela