lostinyouth

Coffee time!

Publicerad 2011-07-25 16:40:28 i Vardagligt

God eftermiddag folket!
Sitter just nu och surplar i mig kaffe och tänker lite på allt möjligt, framtiden, obeslutsamhet om hårfärgning (igen..) och ja, lite annat smått och gott.
I brist på annat så gjorde jag Mensas provtest nyss, tydligen så hade jag liten chans att komma in, skittest säger jag bara! ;)
Och jag önskar jag vore rik.. jag vill shoppa men har inge pengar, börjar se det negativa med att inte ha nåt jobb asså hehe. Har iaf börjat skriva ett Cv, men det är så himla svårt!!  Kommer ju typ inte på nåt där man ska skriva positiva saker om en själv haha men det ordnar sig får man hoppas.
Nej, ska väl fortsätta skriva lite, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela