lostinyouth

Lista

Publicerad 2011-06-13 16:39:43 i Veckans lista

Ni kanske kommer ihåg listan jag gjorde med de snyggaste killarna? ;) Då var det ju dock inga svenskar med, så nu tänkte jag göra en liten lista av de snyggaste svenska killarna ^^ Den här blir inte iordning, för det orkar jag inte haha
1.  Andreas Wilson

2.  Bill Skarsgård

3.  Eric Saade, det tar emot att säga det. Men han är snygg.

4. Oskar Linnros

5.  Alexander Skarsgård, de där skarsgårdarna har verkligen vunnit i gen-lotteriet ;)

6.  Daniel Adams-Ray

7.  Björn Gustafsson

8.  Olle Hedberg

9.  Rabih Jaber

10.  Jacob Widén (sångaren i Neverstore)
Det här var faktiskt svårare än jag trodde! haha typ varje gång jag kom på nån så var han amerikansk lr nåt x) Men men, en rätt bra lista blev det iaf. Sen har vi ju alla okända killar också ;)

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-06-14 13:47:10

tack^^



Jag kan hålla med om den första killen Mr.Vilson^^

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2011-06-16 15:32:43

BILL ÄR JU DEN FULASTE KILLEN NÅGONSIN!

Postat av: Natalie

Publicerad 2011-07-11 02:05:36

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela