lostinyouth

Photographs and Memories

Publicerad 2011-03-24 20:25:58 i Vardagligt

Idag hade vi projektdag i skolan och jag måste bara säga att Elvira och jag var riktigt duktiga! Nu har vi fått tag på papper som funkar (vi ska göra en målarbok) och lärt oss trycka o grejer ;D Nu äre bara lite kvar o sen är vi färdiga!
Jo, hade ju body Pump i tisdags. Kan ju säga att det var typ det jobbigaste jag nånsin gjort! Efter bara några övningar darra mina ben som spagetti hahah, men det var roligt! Nu är det dock andra dagen jag har massiv träningsvärk (alltså jag går som om jag skitit på mig) men då vet man att det tar iaf :D Ska nog gå på några pass nästa vecka också. Annars imorrn så ska man väl träna med Jennifer och ta itu med den där svenskaboken som skulle varit färdig för typ 3 månader sen (A) Haha inte mitt fel att boken är döö trist och att jag fattar nada..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela