lostinyouth

The weekend

Publicerad 2011-03-28 17:10:36 i Vardagligt

Den här helgen gick verkligen i en rasande fart! Ska väl sammanfatta lite vad jag gjorde. Lördagen spenderades framför en hel massa Scrubs avsnitt :) Sen på kvällen var det dags för Åre reunion! Dock kom inte min crush vilket gjorde mig lite putt haha det var ju ändå typ hälften av anledningarna jag kom med ;D men men det var iaf trevligt att träffa de flesta igen och mkt mys var det.
Söndagen då, drabbades av en härlig magvärk och typ låg och vred mig i soffan mest av eftermiddagen. Haha fick värsta rycket och börja sprattla o grejer för att det inte gick över ;)
Nu ska man förbereda sig för ett Zumba pass, vilket är lite spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela