lostinyouth

stjärnfall

Publicerad 2011-10-09 18:46:48 i Vardagligt

Igårkväll fick man lite sällskap av fredrik, vi såg på nån film som gick på tv haha tills han skulle köpa cola till sin syster. Så vi åkte till godislagret och sen åkte vi och cruisa runt lite, eftersom vi är så coola ;) vi hämtade också upp sanni och matilda och sen bar det iväg till norrköping en liten sväng och sen tillbaka. Vi stannade nånstans utanför finspång tror det var butbro för att kolla på meteorfallet ^^ haha vi fick också lite spänning för vi ställde oss på en liten grusväg och helt plötsligt kommer det en bil, fredrik hade stängt av bilen och lagt undan nycklarna och ja, panik helt enkelt, vi öppnade iaf tillslut dörrarna och jag var såå nära att typ kasta mig ut i diket haha. Men vi klarade oss och ställde oss på ett litet mer säkert ställe ;) vart lite besviken på det asså trodde man skulle se liite mer men det man såg var fint :) önskade mig också fast det inte är riktiga stjärnor men ääsch ;). Men mysigt var det och skoj att träffa sanni igen ;D

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-10-10 09:26:18

jag tror inte att någon i örebro såg "regnet". jag viste inte om det XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela