lostinyouth

Why??

Publicerad 2011-10-22 16:16:56 i Vardagligt

Asså varför har blogg.se lagt in Paranormal Activity 3 trailern som reklam föör? haha fick ju panik förut när den sattes på och jag hade på ljud och grejer x) Dock var den inte så farlig men ändå! Fick ju inte stopp på den.. hahah, jag vill nog ändå se nån av de filmerna, jag vet att jag kommer skita på mig men.. får ha på mig vuxenblöja! ;D
Annars då, har inte hänt nåt alls! Kul liv? Ohjaa.. känner att jag verkligen behöver ett jobb snart! Innan jag blir galen typ. Men jag vet inte, det känns som om nåt kommer hända snart, inget dåligt lr så, får hoppas att jag känner rätt bara :)
Haha Cougar Town <3

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-10-23 00:32:10

man ska inte ge upp hoppet!^^

jag har aldrig lyckats fått något ljud på den trailer reklamen XD trodde inte att det va ljud på den

Postat av: Fredrik

Publicerad 2011-10-23 09:56:27

Cougar Town <3 en av dom bästa serierna just nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela