lostinyouth

Blondie

Publicerad 2011-09-16 18:56:53 i Vardagligt

Okej, har nu äntligen börjat på min "operation blond" ;) Köpte ett slingpaket som Alicia var snäll och hjälpte mig med men inte utan lite äventyr! Flaskan råka explodera, Alicia fick mojs i ögat, skriker "Jag är blind!!!", river ner typ alla tandborstar och grejer på hyllan och jaa, tillslut så fick hon ut allt ur ögat. Hahah ni fattar inte hur mkt jag garvar när jag skriver detta, det var inte så kul då men kul nu när det gick bra ;)
Ja, resultatet av allting blev ett rött öga, färgmojskluttar i hela badrummet och ett ljusbrunt/orange hår ;D hahah får la lägga upp en bild snart, ska iaf fråga de på Sminkshopen om jag kan lägga i en ljus färg istället för att slinga, kanske går lite bättre då haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela