lostinyouth

2 April

Publicerad 2012-04-02 12:11:32 i Mode & Shopping

Vart ska man börja? Åkte in till stan i fredags där jag äntligen fick shoppa av mig! Bilder finns längre ner ;) I lördags var det gemenskapsdag mellan församlingarna där det blev tårttävlingar och massa annat trevligt. På kvällen åkte vi iväg till Vånga på en ungdomssamling, det var så värt kan jag lova! Och på det djungeltelegrafen, dunka hög musik genom Finspång för att tillsist avsluta natten i Missionskyrkan för dans och onda vader ;)
Igår blev det en slappar dag och jag är faktiskt lite besviken att jag inte blev lurad asså haha, brukar annars svälja allt med hull och hår, en gång blev jag lurad och då hörde jag mamma sa till Alicia att det hade varit 10- under natten hahha sämsta skämtet liksom..
Ajja här kommer iaf bilder på det jag handlade ;)
2 Tshirtar från HM Herravdelning, ska börja gå där oftare, de här kostade bara 80:- styck!
+ en jeansväst men den ville tydligen inte va med på bild. Iaf från Monki :)
Utöver det så köpte jag hårspray, torrschampoo och hårfärg (som blev svart..) så jag är iaf nöjd nu, för tillfället hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela