lostinyouth

20 februari

Publicerad 2012-02-20 21:13:34 i Mode & Shopping

Okej, för att förtydliga, när jag menar att jag ska uppdatera imorgon så menar jag om 3 dagar haha ;) Får skärpa till mig. Men här kommer iaf det jag kom hem med i fredags.
Vet att man kanske inte handlar mer stickade tröjor nu när våren sakta men säkert börjar närma sig, men denna tänker jag använda långt in på våren och på ljumma sommarkvällar ;)  Från Monki
Ganska dålig bild men äsch hehe, denna kommer jag iaf använda i sommar :) Från Monki
Dessa kom jag dock inte hem med i fredags utan beställde dem från HM men de är ändå nya. Var osäker på dem först men tycker nu att de är rätt balla ;)
Och sen jeansen då,  har dem på mig och orkar inte dra av mig dom o grejer haha men det är ett helt par vanliga blåa jeans så ja, ni kan nog klura ut hur de ser ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela