lostinyouth

Alla hjärtans dag

Publicerad 2012-02-14 11:40:26 i Vardagligt

Som alla kanske vet så är det ju Alla hjärtans dag idag, i år rör det faktiskt mig inte så mkt som det har gjort förut, fast det känns som om denna dag pekar finger åt alla singlar så är jag ändå inte så ledsen att jag inte har någon. Jag har underbara vänner, en fin familj och ja jag har det riktigt bra även utan pojkvän :)
Men i kväll iaf ska jag ha Alla hjärtans dags mys med Sandra :) Vi ska trycka i oss massa choklad och godishjärtan och se på äckligt sockersöta romantiska filmer (jag pratar nu om hål-i-tänderna sött ;) Så det blir nog supermysigt!
Annars får ni ha en riktigt bra dag! Kärlek till er! <3

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-02-15 19:19:54

Men alla hjärtans dag handlar ju om ALLA som finns i ens hjärta! vänner också^^

pussar, kramar och massor hjärtan till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela