lostinyouth

1 januari 2012

Publicerad 2012-01-01 13:48:52 i Vardagligt

Gott nytt år på er! :) Hoppas ni hade en härlig kväll igår och att ni firade ordentligt, jag var hemma med päronen haha, hälften av kvällen fick jag dock sitta inne på toan med Tindra eftersom hon är superrädd för raketer. Roligare kunde man väl ha men det kommer la fler nyårsaftnar (hoppas jag ;) hehe, fick även ett gulligt sms av Sanni som sa att detta skulle va mitt år i år ^^ Får hoppas att hon har rätt för det är på tiden! haha,  iaf denna dagen ska jag spendera med min älskade och saknade vanilla :) Kan det bli bättre? Don't think so
Slänger in lite bilder:

Kommentarer

Postat av: vanilla

Publicerad 2012-01-02 00:20:07

nej det kan det inte! Även om 50 procent av oss var lite bakis ;) men men nästa nyår du!!! Ojojoj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela