lostinyouth

1 juli

Publicerad 2012-07-01 12:54:17 i Vardagligt

via Tumblr
Jag blir så trött på detta äckelväder!! Vart är sommaren när man behöver den?! Vill bara packa väskan och åka med närmaste flyg utomlands.. men men, får hoppas på att det blir bättre snart. Denna helg har gått så sjuukt segt och det känns som om det ända jag gjort är att ätit (vilket är nog ganska sant). Men i fredags fick jag äntligen träffa min Sandra, vi hade inte setta på 2 veckor liksom haha kändes nästan som om vi hade bråkat eller nåt ;) så det var redigt trevligt.
Just ja, det vankas maskeradparty snart och jag har verkligen ingen aning om vad man ska hitta på, om Sandra kommer med så kör vi på Firmafest tema men om hon inte kan så behöver jag en backup plan, nån som har nåt förslag? :D

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-07-06 17:35:23

Du och jag flygstol till solen om sommaren inte kommer på riktigt! ;)

Svar: SÅÅ att vi ska! ;D
Jossan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela