lostinyouth

14 juni

Publicerad 2012-06-14 16:58:37 i Vardagligt

Okej, vart är sommaren? Visst att Sveriges väder är lika oförutsägbart som en instabil tonåring, men detta? Det är liksom juni, det ska va 30 grader olidlig värme följt av några åsk och regnskurar. Får hoppas det blir bättre! Annars då? Har en tomatröd näsa och en fin bonnbränna på benen till följd av en hel utedag igår i solen när jag jobbade. Sen är jag i stort behov av en hårfärging men som vanligt så har jag grym beslutsångest, det bästa är väl att gå till frisören och sen låta de göra jobbet ;)
Sen tillsist har jag en finfin helg att se fram emot! Studentfirande nalkas och ingen mindre än min älskade Sandra tar studenten, har fixat en riktigt fin present till henne haha. Kan inte fatta att det har gått 1år sen jag tog min, heeelt stört! Känns både som en evighet och samtidigt som om det var igår ;) Sen blir det nog partey med fint folk, antingen imorrn lr på lördag sånt som visar sig.
Annars får ni ha det supertrevligt för det ska iaf jag :D Puss!


Hahah Sandra och jag i manligt format! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela