lostinyouth

17 Juni

Publicerad 2012-06-17 12:15:36 i Vardagligt

Ojoj, where to start? Har haft en alldeles fantastisk helg! I fredags när jag kom hem från jobbet så hade jag fått ett brev från Svf (skolan jag sökt till) och vet ni vaad? JAG KOM IN!!!!! :D Från att ha varit reserv till att komma in, heelt stört! Haha just nu har jag en stor blandning av känslor rädsla, glädje, sorg (för att skiljas från vänner) och en massa andra. Nu är det bara att bestämma om man ska ta enkelrum eller dubbelrum, just nu tror jag ändå att det lutar åt dubbelrum för det kan kännas skönt att skapa en kontakt direkt när man kommer dit men ja vi får see :)
Iaf sen på kvällen blev det ju fest hos Matilda med riktigt gött folk, vilket passa riktigt bra då jag hade nåt att fira haha.  Dagen därpå var det studentfirande som stod på schemat och fast man var lite (läs: ganksa mycket) sliten så gick det ändå bra, det var ju Sandra som sprang ut liksom ;) Hon var så fin och när jag gav henne en stor bamsekram så var det nästan så att några tårar var på väg (jag är en gråtare, ja ;), efter att vi hittat alla och kramats lite till så begav vi oss hemåt och tillsist vidare till Sandras studentfest vilket var väldans trevligt :) Ett par timmar senare gick vi till Matilda (igen för min del haha), men eftersom Sandra skulle ut på Hugos och skulle förfesta med sina vänner och jag klarade inte av att dricka mer så gick vi kanske en kvart senare haha men men sånt som händer. Tack till alla som gjort helgen till en av de bästa! <3 Ni betyder massa ska ni veta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela