lostinyouth

25 juni

Publicerad 2012-06-25 14:15:35 i Vardagligt

I fredags blev jag fotograferad av Maria, ska säga att där klev jag verkligen ut ur min trygghetszon. Tycker inte om att bli fotograferad så då jag gärna tar till olika grimaser/miner om det inte är jag själv som håller i kameran, är väldigt självkritisk och fast en bild kan bli bra så ser jag ändå alla fel, men det är något jag får jobba på. Efter detta så känns det inte liika farligt längre om någon skulle överrumpla mig med kameran. Så får hoppas att det försvinner mer och mer.  Här ser ni mina tre favoritbilder. :)
 
Eftersom detta är hennes sommarjobb och om man själv skulle va intresserad så kan man gilla/ta kontakt med henne på Facebook,  HÄR. Där kan man också se tidigare verk ;)

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-06-26 18:50:42

Åh vilka fina bilder!!! :D

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-06-30 19:33:34

OMG vad snygg du är jossan! måste ses oftare! du är helt sjukt vacker!
men vad har hänt på översta bilden, vinkeln måste vara jätte konstig ?

Svar: Åh va glad jag blir! tack snyggaste :)<3 Och håller verkligen med! Vi måste ses snart! Åker ju till Jönköping till hösten. Jaadu jag vet faktiskt inte, hon tar ju uppifrån och jag kanske sitter lite konstigt för att de var stenar o grejs x) Eller så är det min blogg som gör den konstig eftersom inte hela bilden får plats ;)
Jossan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela