lostinyouth

27 juni

Publicerad 2012-06-27 19:32:55 i Vardagligt

Okej, nu kan jag avslöja vad jag gjorde idag, jag färga håret blondt! haha denna gång skulle jag va duktig och gå till frisören så att det skulle bli som jag ville men eh, det kan jag säga att det blev det verkligen inte. Det första jag sa när jag satte mig i stolen var att jag ville färga mörkblondt/honungsblondt, hon börja då visa mig olika färger på brun och blond och eftersom hon är frisör så antog jag att hon visste bäst och vad som skulle bli naturligast, Resultatet blev brun/svart med tre stora feta slingor på ena sidan och liite bättre på den andra..jag gick hem grät för att det var så fucking fult, mamma och jag åkte ner igen och klagade. Hon försökte då skylla på att det var mitt fel och att jag nästa gång skulle förklara noggrannare hur jag ville ha håret. Förstår dock inte hur man kan va noggrannare när man säger från första början exakt hur jag ville ha?? Hon slingade iaf om mitt hår och fast det är lite olika färger och mörkbrunt underhår så kan jag iaf kolla mig i spegeln utan att gråta. ALDRIG mer hos den frisören kan jag lova!! Skulle ha bokat med den som jag alltid klipper mig hos..men men, får tänka på det nästan gång. Iaf, bilder kanske kommer men just nu känner jag inte så pepp på att ta kort och grejer när jag inte är helt nöjd än.
Så nu vet ni iaf min (otroligt misslyckade) "hemlighet" ;)  Nu ska jag äta jordgubbar som plåster på såren hehe puss!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-06-27 21:32:18

tråkigt du :( men vilken frisör va det?

Svar: Det var på Eva och Adam, Anna hette hon som gjorde det så gå inte till henne! ;)
Jossan

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2012-06-28 05:57:24

Du skulle begärt pengarna tillbaka! :o Men det blev säkert snyggt gumman, vill se :D <3

Svar: Jaa, fast jag fick de andra slingorna gratis så tycker man ändå att man ska bli nöjd när man betalat över 1000 :/ Seriöst tillochmed jag kunde göra bättre och finare när jag försökte i höstas! Haha
Jossan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela