lostinyouth

7 juni

Publicerad 2012-06-07 20:44:45 i Vardagligt


bild från Tumblr
Ojoj, vad har hänt sen sist? Jag har fått mer jobb, vilket är riktigt kul. I tisdags var jag, Sandra och Hanna på Allsång på slottet där bl a Markoolio, David Lindgren och Thorsten Flinck (tungt, jag vet ;) uppträdde. Fast det inte var direkt några "wow" artister (förutom Thorstis förstås) så var det ändå ganska trevligt, fast vi blev överraskade av ett härligt spöregn ;) Efter allt var man självklart ta autografer hahah, det var typ jag, Hanna och massa barn ;D Men vad gör man inte liksom? Lyckades iaf få till mig allas utom Thorstens haha knäppte också lite bilder men eftersom jag tydligen inte kan ladda ut mobilbilderna till datorn så ni får använda er fantasi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela