lostinyouth

9 Mars

Publicerad 2012-03-09 11:32:46 i Vardagligt

Äntligen fredag! Dock har denna vecka gått superfort så jag klagar inte ;) Har inte hänt nåt speciellt värt att nämna heller haha, var på studiebesök igår med Communicare på Valla Folkhögskola, kändes som om vi var nån lågstadieklass lr nåt haha och idag var det bara Quiz och fika så slutade vid halv 11 :)
Annars är jag gaaalet shoppingsugen! Kan även tillägga att jag beställde lite från HM förra veckan som kommer idag hehe. Inte bra detta.. men nu måste jag spara till Åre, ska ju dit på läger i påsk med bästaste Vanillabear och det kommer bli - wait for it - Legendary!! :D Men efter det, då ska jag ut på en redig shoppingrunda.
Återkommer lateroo med bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela