lostinyouth

Job-hunting!

Publicerad 2012-05-08 16:58:02 i Vardagligt



Idag har jag varit på en liten job-hunting ;) Åkte runt i Finspång och lämnade in Cv till 7 stycken förskolor, känns så skönt att ha det gjort! Alla vart väldigt positiva och glada så hoppashoppas jag får nåt snart! :)

Annars har jag inte så mkt att uppdatera om, håller på och funderar på vad man ska hitta på när jag fyller 20.. haha, det är ju dock mer än 3 månader kvar men det är ändå kul att planera! Det jag funderar på är om jag slå ihop födelsedag och en avskedsfest (om jag kommer in på skolan villsäga), om jag ska ha en rackarbajsar fest eller om vi bara ska ta det lugnt, vill iaf ha mkt folk :) Hmm..kliiurigt det där.
Hade hade! Puss

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-05-09 13:44:36

Jag är med på fest!!!

jag har ju redan fyllt 20 så vill ni ha dricka så vet ni vem ni kan vända er till *blink*Blink



Saknar dig<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela