lostinyouth

Sista maj

Publicerad 2012-05-31 21:58:30 i Vardagligt

Det är redan sista maj och vart är sommaren?? Inte Ok att det är så här kallt, får hoppas det vänder snart! Iaf, jobbade idag halv 8 till halv 1, vilket var ganska skönt att det inte var en lång dag men blev ändå ganska sliten och när jag kom hem fick jag ett alldeles underbart lock för örat vilket resulterade i att jag också fick ont men efter två värktabletter senare så återstår bara locket kvar, vilket är bättre än det onda ;)
Men seriöst vad jag saknar att träna! :o haha trodde jag inte men efter att inte ha tränat på hela veckan så tycker jag att denna sjukdom kan ge sig så jag får återvända till mitt kära Akitv ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela