lostinyouth

20 augusti

Publicerad 2012-08-20 11:39:43 i Vardagligt

Hej mina vänner! :) Detta är sista inlägget på hemmaplan för ett tag, känns wierd..haha. Imorgon bär det iaf iväg på ett helt nytt kapitel i mitt liv och jag hoppas att det blir superbra. Kan säga att jag är sjukt nervös och som vanligt när jag ska fronta en helt ny och främmande sak så förväntar jag mig det värsta. Dock brukar aldrig det stämma utan det brukar bli de som blir en av de bästa minnena, så får hoppas att så är fallet även nu! Men men, nu ska jag inte sitta och babbla på om massa mojs. Vill iallafall säga att jag kommer sakna er supermycket och jag har världens bästa vänner som man kan ha! Älskar er alla :)<3 Haha låter som om jag ska typ åka bort för alltid, men ja, på ett sätt känns det som det ;) Ni får ha det jättebra och ska såklart försöka uppdatera så ofta som möjligt i skolan. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela