lostinyouth

Ajaj, rakt på knölen mellan skinkorna!

Publicerad 2012-10-13 19:27:24 i Vardagligt

Hej alla mina sötnosar! ;) Här kommer en liten update på vad jag har haft för mig hittills. Jag har: haft många filmkvällar (sett på bl a The Avengers, Hunger Games och Kenny Starfighter, därav rubriken ;), varit med på en volleybollturnering, haft måånga myskvällar, och med det druckit massa te, varit trött, varit övertrött (garvat åt alla och inget), gått mycket, gått mycket i uppförsbackar (ibland känns det som om Jönköping är gjort av bara uppförsbackar..men förväntar mig en killer-ass rumpa efter detta!), blivit kittlad, blivit skrämd (tyvärr har några i klassen kommit på min Akilleshäl, lättskrämd och väldigt kittlig..ja, you do the math..), plockat 3,4 ton äpplen med halv klassen (vi samlar in pengar till vår klassresa till Israel), haft/har sjukt ont i axlarna iochmed detta.
 
Ja, där har ni en liten uppdatering av vad som hänt, med några parenteser på det :) Nej, nu måste jag kila, får se när nästa inlägg ploppar upp! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela